Hazine ve Maliye Bakanlığı’nın Sabiha Gökçen Havalimanı’ndaki yurtdışı çıkış harç pulu makinalarında lisanssız Windows yazılımı kullandığı iddia edildi.
Twitter’da paylaşına bir gönderide, Yurt dışına çıkacak vatandaşlar için harç pulu ödeme kiosklarında lisanssız ürün kullanıldığı ileri sürüldü.
Hazine ve Maliye Bakanlığı’nın Sabiha Gökçen Havalimanı’ndaki yurtdışı çıkış harç pulu makinalarında lisanssız Windows yazılımı kullandığı ortaya çıktı. pic.twitter.com/7UyR3uW37W
— Haber (@Haber) December 17, 2022
Not: HavaHaber'i Google'da tercih edilen kaynak olarak ekleyerek güncel haberlerimize daha kolay ulaşabilirsiniz. HavaHaber'i tercih edilen kaynak olarak ekle.