Türk Hava Yolları uzun bir aradan sonran Houston seferlerine başladı. Seferlerin başladığını sosyal medya hesabından duyuran THY Genel Müdürü Bilal Ekşi şunları söyledi: “Houston istasyon personelimiz 29 Mart’ta son seferi umutla uğurlamışlardı. 26 Haziran’da pandemi sonrası ilk seferi sevinç gözyaşları ile karşıladılar. Teşekkürler THY ailesi! Teşekkürler yolcularımız!”
Not: HavaHaber'i Google'da tercih edilen kaynak olarak ekleyerek güncel haberlerimize daha kolay ulaşabilirsiniz. HavaHaber'i tercih edilen kaynak olarak ekle.